16 Mayıs 2013 Perşembe

2013 yazının elbise ve abiye modelleri machka'dan

machka benim en çok sevdiğim yerli giyim markalarından biri, ben mesela machka'nın 2013 yılı elbise modellerine bayıldım çok sade ve oldukça etkileyici modeller yaratmışlar, abiye modelleri ise düğün ve nişan için birebir diyebilirim. siz neye göre elbise modeli bakıyorsanız bakın bu koleksiyonda bulabileceğiniz bir çok model sizlerin beğenisine sunulmuş durumda.

dar kesim elbise modelleri sevenler, uzun kesim elbise modelleri arayanlar, kabarık abiye modelleri bakanlar, taşlı modelleri arayanlar onlarca farklı modeli machka 2013 elbise ve abiye modelleri koleksiyonunda bulabilirler. koleksiyonda ayrıca etek modelleri pantolon modelleride bulunmakta. ama ben en çok tatil ve yazlık elbise ve abiye modelleri arayan hanımlar için bu koleksiyonu öneriyorum. bunun dışında http://abiyebudur.blogspot.com/2013/05/machka-2013-ilkbahar-yaz-koleksiyonu.html adresine girip daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder